کد خبر : 1481
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
-

سامانه ۳۱۵۰ پاسخگوی سوالات و شکایات مردم گلستان در خصوص کرونا

سامانه ۳۱۵۰ پاسخگوی سوالات و شکایات مردم گلستان در خصوص کرونا

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از آغازبکار سامانه ۳۱۵۰ برای دریافت گزارشات مردمی و مشاوره به آنان در گلستان خبرداد. به گزارش جرجان خبر؛ علی متکی مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: سامانه ۳۱۵۰ از امروز آماده پذیرش شکایت ها و گزارش های مردمی نسبت به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از آغازبکار سامانه ۳۱۵۰ برای دریافت گزارشات مردمی و مشاوره به آنان در گلستان خبرداد.


به گزارش جرجان خبر؛ علی متکی مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: سامانه ۳۱۵۰ از امروز آماده پذیرش شکایت ها و گزارش های مردمی نسبت به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی است.

متکی افزود: از اواخر اسفند ماه سال ۹۸ و با شیوع ویروس کرونا سامانه ۳۱۵۰ در استان راه اندازی شد و این سامانه به هشت هزار گلستانی تاکنون مشاوره در خصوص بیماری کرونا ارائه کرده است.

وی بیان کرد: براساس مشاوره هایی که این سامانه ارائه می کند بیش از دو هزار نفر از افراد به مراکز درمانی برای پیگیری وضعیت سلامت و خدمات درمانی هدایت شدند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار داشت: کارشناسان بهداشت استان نیز از طریق این سامانه از ۸ صبح تا ساعت ۲۱ آماده ارائه خدمات هستند.

قریب به ۱۰۰ خط تماس در سامانه ۳۱۵۰ فعال شده است

متکی بیان کرد: در موج نخست کرونا برای اینکه بتوانیم خدمات مشاوره بهتری به مردم ارائه کنیم از ظرفیت دستگاه های اجرایی مختلف استفاده شد و نزدیک به ۱۰۰ خطوط مشاوره از طریق سامانه ۳۱۵۰ فعال بود.

وی افزود: مردم گاهی با کوچکترین علائم سرماخوردگی و به دلیل ترس از کرونا به مراکز درمانی مراجعه می کنند و این موضوع ممکن است سلامت آنها را نیز به خطر بیندازد و لذا با مشاوره کارشناسان بهداشت می توانند این افراد نسبت به درمان بیماری خود و یا قرنطینه خانگی اقدام کنند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان یادآور شد: یک بخش واحد برای رسیدگی به شکایت های مردمی از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در استان وجود نداشت و مردم سردرگم بودند و لذا به موضوع رسیدگی به شکایت های مردمی در سامانه ۳۱۵۰ توجه شده است که این اقدام می تواند منجر به افزایش سرعت رسیدگی به این شکایت ها شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.